Monday, July 27, 2009

OFFROAD PERTAMA 26 JULAI 09 Part 1



Antara beberapa peserta yang mengikuti Offroad kali ini.

Pada 26 julai lalu, selepas sebulan joint group biker, saya berpeluang menguji ketahanan dengan mengikuti satu XPDC offroad yang diadakan di Ladang Sungai Gadut, Senawang. Persiapan dibuat sehari lebih awal, maklumlah... Offroad sulung laa katakan. Oleh kerana saya tak ada tayar offroad, terpaksalah pinjam dulu. Biasalah... Bro J yang jadi peminjam. Thank's Bro!!

Semua kelengkapan dah reddy... Tapi nampak tak air atas simen tuu??

Malam tu hujan lebat. Tapi XPDC ON!! Mari kita redah!!! Saya antara peserta yang tinggal paling dekat dengan trek. Kami berjumpa depan Kem TTJ. Yang lain akan masuk dari Bandar Baru Senawang.

Tayar pun dah tukar.(Tayar pinjam)

Helmet... readdy!!

Glove... baru jer basuh... hihi...

Sedikit tools... Kot ader ape-apeyang rosak boleh repair. Tuala Good Morning, buat lap peluh.

Kasut & stokin... Cantekkk!!!

Air... Aik... Keciknye botol ... Cukup ke tak ???


Tenggok betapa bersemangatnya saya... Semua ready on csh.

Tuala Good Morning atas bahu...C am penarik beca laa pulak nampak... (Goheak teksi) cakap orang Terengganu..


2 comments:

  1. Boss....pasal apa la sikit je promosi tadika saya...tak aci-lah macam ni..komisen bulan2 mau masuk..

    ReplyDelete
  2. Biase laa tuu...bulan-bulan bayar tu kasi up lagi sikit kalu saya hari-hari tadika punya promosi ada buaaaat!!! Jangan maraaah haaah!!!

    ReplyDelete